Zaloguj się
W obecnych czasach klienci mają zdecydowanie większe oczekiwania niż kiedykolwiek. Oczekują interakcji z Twoją firmą – Twoją marką. Customer Experience zaczyna stawać się jednym z decydujących wyróżników w sprzedaży, wyprzedając cenę czy sam produkt. Organizacje potrafiące szybko i bezboleśnie rozwiązywać problemy klientów, niezależnie od kanału zgłoszenia, będą wiodły prym na rynku. Potrzebne jest jednak do tego odpowiednie narzędzie. W tym zakresie Microsoft „adresuje” do nas rozwiązanie Dynamics 365 Customer Service dostępne w ramach programu CSP (Cloud Solution Provider).
Z artykułu dowiesz się:
Dynamics 365 Customer Service to jedna z usług wchodzących w skład „rodziny” Dynamics 365. Rozwiązanie „pomaga” użytkownikom w jeszcze lepszej obsłudze klientów za pośrednictwem wielu kanałów, a wynika to z posiadanych funkcjonalności. W zakresie optymalizacji czasu reakcji, zarządzania i rozwiązywania zgłoszeń możemy wymienić m.in.:
– Cases – rzeczy/ zgłoszenia, które należy rozwiązać. Możemy je m.in. śledzić, rejestrować interakcje i aktywności.
– Queues – kolejki umożliwiają rozsyłanie case`ów do odpowiednich kanałów jak również ich grupowanie według podobnych tematów, poziomów trudności czy innych niest andardowych reguł.
– Entitlement (Uprawnienia) – zapisy, za pomocą których możemy definiować warunki usług takie jak, np. kanały zgłoszeniowe, kto może, po stronie klienta, wykonywać zgłoszenia, co jest objęte wsparciem.
– SLA – umowy dotyczące poziomu usług zawierane z klientem.
– Knowledge Base – baza wiedzy, w której znajdują się przydatne artykuły i materiały, takie jak instrukcje, przy pomocy których klient będzie w stanie sam rozwiązać dany problem. Baza wiedzy może być używana zarówno wewnętrznie, jak i udostępniana dla klientów (na zewnątrz organizacji).
– Routing rules – reguły przekierowywania pozwalają na wysyłanie zgłoszeń do konkretnych, właściwych kolejek.
– Automatic Record Creation rules – reguły automatycznego tworzenia rekordów pozwalają administratorom na definiowanie zasad, na podstawie których np. maile od określonych klientów będą automatycznie konwertowane na zgłoszenia.
– Business proces flow – określenie całego biznesowego „flow” związanego ze zgłoszeniami zapewnia standaryzację – spójne i jasno określone kroki działań, które powinny być podejmowane przez klientów.
Wspomniane funkcje możemy zastosować m.in. w standardowym scenariuszu zgłoszenia:
Dynamics 365 Customer Service jest dostępny w dwóch wariantach:
– Customer Service Hub – aplikacja do zarządzania zgłoszeniami i bazą wiedzy, która zbudowana jest na strukturze Unified Interface. Customer Service Hub jest zoptymalizowany pod kątem używania na urządzeń mobilnych i komputerach. Oczywiście, w przypadku urządzeń mobilnych, trzeba będzie najpierw pobrać na nie aplikację Dynamics 365 i zainstalować.
– Customer Service – aplikacja zaprojektowana pod klienta sieci Web.
Customer Service, tak jak Dynamics 365 Sales, występuje w dwóch wariantach: Professional i Enterprise. I tak samo, jak w wersji Sales, główne różnice dotyczą custom`owych encji, dostępności jako licencja „na urządzenie” oraz braku dostępu do instancji Enterprise. Szerzej na ten temat pisałem we wpisie „Dynamics 365 Sales – omówienie”. Dodatkowe różnice wynikają z funkcjonalności – w Professional użytkownik nie będzie mógł skorzystać z bazy wiedzy czy „wbudowanej inteligencji” (Embedded Intelligence). Co więcej, licencja Professional nie obejmuje PowerApps czy Microsoft Forms Pro. Więcej na ten temat w Załączniku B w Microsoft Dynamics 365 Licensing Guide.
Licencjonowanie Dynamics 365 Customer Service odbywa się na zasadzie per user. Rozwiązanie nie posiada minimalnej ilości seat`ów – zakupy możemy realizować już od 1 sztuki. Oprócz użytkowników pełnych, do wyboru mamy jeszcze licencję Team Members, a w Dynamics 365 Customer Service Enterprise – licencję na urządzenie. Dodatkowo, w przypadku Customer Service zastosowanie mają zasady opierające się na licencjach bazowych i dodatkowych – Base i Attach. Co więcej, Customer Service w wersji Enterprise uprawnia do korzystania z tzw. prawa dualności – Dual Use Rights – co pozwala na wdrożenie rozwiązania w środowisku on-premises. W ramach programu Cloud Solution Provider, rozwiązanie występuje jako licencja komercyjna, dla organizacji non-profit oraz dla jednostek edukacyjnych.
Posiadanie przez organizacje odpowiednich narzędzi do obsługi klienta oraz świadczenia wsparcia technicznego, które pozwalają na szybką reakcję i indywidualne podejście do każdego zgłoszenia (personalizację), zdecydowanie wpływają na zwiększenie lojalności klientów i promują firmę. Dynamics 365 Customer Service jest tego typu rozwiązaniem. Customer Service występuje w wersji Professional i Enterprise, które różnią się między sobą funkcjonalnością.
W zakresie licencjonowania – mamy tutaj taki sam model, jak w przypadku innych rozwiązań z „rodziny” Dynamics 365, czyli Base i Attach. Oprócz tego, dostępna jest licencja Team Members oraz Device – na urządzenie.
Co więcej – istnieje możliwość przetestowania rozwiązania przez 30 dni za darmo. Wystarczy uruchomić wersję testową z poziomu https://trials.dynamics.com/.
W przypadku pytań dotyczących Dynamics 365 Customer Service – prosimy o kontakt z:
– wszyscy partnerzy – wyznaczony opiekun handlowy lub csp@promise.pl,
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Dynamics 365 Business Central – ERP dla Małej i Średniej Firmy
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Dynamics 365 - Usługa kompletna
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
MCA, Product Terms – umowy Microsoft
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Przeżyj z nami niezapomniane chwile na stadionie Camp Nou w Barcelonie!
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Z All4Cloud wypłyniesz na głębokie wody! Wyspy Kanaryjskie czekają!
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Webinar - Rozszerz ofertę o autorskie rozwiązania APN Promise i zyskaj jeszcze więcej!
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Z nami zajedziesz najdalej! Kupuj licencje Azure i Dynamics w CSP i odbieraj bony paliwowe BP!
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Kupuj licencje Office 365 w CSP i odbierz nawet 2000zł w bonach Sodexo!
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Subskrypcje serwerowe w CSP 02.10.2018
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Poziom bezpieczeństwa Alpha – Azure jako odpowiedź 25-10-2018
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Dynamics 365 - Omówienie produktu i licencjonowania 1
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Dynamics 365 – Unified Operation Plan nowoczesny system klasy ERP 2
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Dynamics 365 - Unified Operations Plan - Nowoczesny system klasy ERP 1
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Poziom bezpieczeństwa Alpha – Azure jako odpowiedź
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Office 365 - Bezpieczne biuro
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Azure Backup, Azure VM, Azure Storage - Podstawowe usługi w praktyce
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Praktyczne zastosowanie RODO – Warsztaty, pokazy, demo
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Edukacja w CSP – Jak zacząć dostarczać produkty do edukacji?
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Praktyczne zastosowanie RODO – Warsztaty, pokazy, demo
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Office 365 - Wiele usług w jednym produkcie
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Azure - Ewolucja zasobów w praktyce
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Dynamics 365 – usługa kompletna
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Są tacy którzy traktują konieczność świadczenia wsparcia technicznego swoim klientom jako zmorę, a są tacy którzy zatrudniają właściwych, kompetentnych, specjalistów do swojej firmy i traktują to jako „dar od losu” i pomysł na transformację swojej firmy z partnera transakcyjnego na relacyjnego, dzięki możliwości którą daję właśnie potrzeba skorzystania przez Waszego klienta, z wsparcia technicznego. W ten sposób budujecie relację z Waszym klientem, zaufanie.
[sf_icon image=”sf-icon-check” character=”” size=”small” cont=”no” float=”left” color=”#0098d9″] Wszystko jest w Twoich rękach
[sf_icon image=”sf-icon-check” character=”” size=”small” cont=”no” float=”left” color=”#0098d9″] Jesteś pierwszym punktem kontaktu dla potrzeb Twoich klientów i stanowisz centrum relacji z klientami. Budujesz silniejsze relacje z klientami, zarządzając ich pełnym środowiskiem rozwiązań Microsoft.
[sf_icon image=”sf-icon-check” character=”” size=”small” cont=”no” float=”left” color=”#0098d9″] Zyskujesz dodatkowe szanse sprzedaży
[sf_icon image=”sf-icon-check” character=”” size=”small” cont=”no” float=”left” color=”#0098d9″] Sprzedajesz zintegrowane oferty i usługi w ramach jednej transakcji sprzedaży. Oprócz rozwiązań Microsoft możesz oferować sprzedaż własnych usług tj. wdrażanie, migracja, dostosowywanie oprogramowania lub aplikacje niestandardowe, pomoc techniczną, sprzęt czy szkolenia.
[sf_icon image=”sf-icon-check” character=”” size=”small” cont=”no” float=”left” color=”#0098d9″] Kontrolujesz rozliczenia
[sf_icon image=”sf-icon-check” character=”” size=”small” cont=”no” float=”left” color=”#0098d9″] Jesteś właścicielem cyklu rozliczeń z klientem i samodzielnie go kontrolujesz. Zapewnisz klientom jeden rachunek, zarówno za Twoje własne narzędzia, produkty i usługi, jak i za te, które pochodzą od Microsoft.
[sf_icon image=”sf-icon-check” character=”” size=”small” cont=”no” float=”left” color=”#0098d9″] Otrzymujesz bezpośrednią pomoc techniczną
[sf_icon image=”sf-icon-check” character=”” size=”small” cont=”no” float=”left” color=”#0098d9″] Możesz bezpośrednio inicjować obsługę u klientów, zarządzać klientami oraz świadczyć im pomoc techniczną. Jesteś delegowanym administratorem w środowiskach swoich klientów. Otrzymują oni do Ciebie spersonalizowaną pomoc, której potrzebują.
Partnerzy decydujący się na podpisanie umowy SPLA otrzymują:
A dodatkowo nie jest konieczne dokupowanie:
Umowa SPLA umożliwia oferowanie usług oprogramowania z wykorzystaniem licencji Microsoft. Jest umową trzyletnią z możliwością wcześniejszego jej zamknięcia jak również z możliwością przedłużenia po upływie 36miesięcy. Dla Microsoft „przedłużenie” umowy SPLA oznacza ponowne jej podpisanie na kolejne 36miesiecy.
Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu, firmy cenią sobie:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin gravida nisi at feugiat fringilla. Aliquam gravida velit et sem viverra rutrum. Cras id libero tortor. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Nullam eget lacinia velit. Sed id justo fringilla, aliquet nisl tincidunt, convallis magna. Nullam quis ex sit amet augue feugiat sagittis quis in metus. Phasellus dictum leo id velit hendrerit, id vehicula tellus tincidunt. Vivamus vehicula blandit risus, nec interdum risus tincidunt vulputate. Cras metus turpis, bibendum vel gravida a, ultrices eu tortor.