Zaloguj się
Na przestrzeni lat proces sprzedaży oraz sposób jej prowadzenia ewoluował. Niewątpliwie, przyczyną tego był (i jest) rozwój technologii jak również zmiana mentalności kupujących. W konsekwencji – dawne techniki przestają działać, więc trzeba szukać nowych sposobów na skuteczne dotarcie do potencjalnych klientów oraz narzędzi, które pozwolą zarządzać kontaktami i utrzymywać „w ryzach” cały proces sprzedaży.
Z artykułu dowiesz się:
Sprzedaż to komunikacja – i znacznie więcej niż tylko popyt i podaż. Chcąc nawiązać i utrzymywać kontakt z potencjalnym klientem, komunikacja powinna być wspierana przez ustrukturyzowane narzędzie do zarządzania relacjami z klientem. Służą do tego rozwiązania typu CRM – Customer Relationship Management. Dzięki nim możemy monitorować i realizować plany sprzedażowe firmy, a na podstawie danych i historii współpracy – przewidywać potrzeby klientów. Bardzo pomocnym i wartościowym rozwiązaniem w tym zakresie jest Dynamics 365 Sales.
Dynamics 365 Sales to system CRM umożliwiający sprzedawcom budowanie silnych relacji z klientami, podejmowanie lepszych decyzji w oparciu o dane sprzedażowe i historie interakcji z poszczególnymi, a wszystko to w jednym, wspólnym i bezpiecznym miejscu. Sales jest jednym z rozwiązań wchodzących w skład „rodziny” Dynamics 365. Korzystając z Dynamics 365 Sales handlowcy mogą skutecznie i szybciej śledzić i zarządzać tematami sprzedażowymi – począwszy od kwalifikacji kontaktu jako „lead”, „szansa sprzedaży”, kończąc na realizacji zamówienia i wysłaniu faktury (lead and opportunity management). Kluczowymi funkcjonalnościami Dynamics 365 Sales są m.in.:
– Lead management – zarządzanie procesem kwalifikacji/ dyskwalifikacji lead`a. Sprzedawcy mogą tworzyć szanse sprzedażowe ręcznie lub automatycznie na podstawie działań (np. wiadomości e-mail lub połączenia telefoniczne).
– Opportunity management – po zakwalifikowaniu leada jako „szansa sprzedaży” handlowiec może śledzić interakcje, dostarczać klientowi odpowiednie materiały, dokumentację, a na końcu – domknąć sprzedaż.
– Embedded Intelligence (Sales Enterprise) – funkcja pozwalająca na personalizację komunikacji pod kątem konkretnego klienta składająca się z: Relationship Assistant, Email Engagement oraz Auto Capture.
– Social Selling – Dynamics 365 Sales integruje się z wieloma narzędziami, np. Microsoft Social Engagement czy Linkedin Sales Navigator, co dodatkowo wspiera budowanie długofalowych relacji z klientami.
– Kampanie i listy marketingowe.
– Prognozowanie (Sales Enterprise).
Więcej na temat funkcjonalności Dynamics 365 Sales znajduje się na stronie producenta, w dokumentacji oraz przewodniku licencyjnym dotyczącym Dynamics 365.
Wdrożenie i wykorzystywanie Dynamics 365 Sales w organizacji niesie za sobą szereg korzyści. Można tutaj wyróżnić, np.:
– Szybsze finalizowanie transakcji oraz łatwiejsze zarządzanie całym procesem sprzedażowym.
– Wszystkie dane sprzedażowe w jednym miejscu – Dynamics 365 Sales można porównać do idealnej sekretarki, bez której nie możemy żyć. Rozwiązanie jest niezwykle „zorganizowane” oraz przechowuje wszystkie dane w usystematyzowany sposób, ułatwiając tym samym sprawdzanie niezbędnych informacji o danym kliencie.
– Łatwe wyszukiwanie – dzięki linkowaniu oraz szybkiemu algorytmowi wyszukiwania aplikacja w ciągu kilku sekund wyświetla pożądane wyniki.
– Gotowe wykresy i dashboard`y – Dynamics 365 Sales posada gotowe wykresy, które wykorzystują dane do ich wizualnej reprezentacji, co ułatwia ich interpretację.
– Funkcja prognozowania – wykorzystująca sztuczną inteligencję (AI).
– Możliwości integracyjne – integracja z Office 365: możliwość obsługi kontaktów z poziomu Outlook`a (Exchange Online), śledzenie wiadomości, podpisy elektroniczne dzięki integracji z Adobe Sign, itp.
Dynamics 365 Sales występuje w dwóch wariantach: Professional i Enterprise. Dynamics 365 zawiera w sobie gotowe elementy – encje – które „zdają egzamin” w większości scenariuszy sprzedaży. Encje można porównać do tabeli w Excelu. Czasami bywa jednak tak, że organizacja potrzebuje utworzyć niestandardowe encje, w których przechowywane będą specyficzne dane. I tutaj ujawnia się zasadnicza różnica między wersjami Dynamics 365 Sales – w Professional mamy ograniczenie do 15 custom`owych encji. W przypadku Enterprise tego ograniczenia nie ma.
W ramach jednego tenanta możemy mieć użytkowników z licencją Professional i Enterprise. Niemniej jednak, w takim przypadku będziemy dysponować dwoma różnymi instancjami. W tym miejscu pojawia się kolejna różnica – użytkownik z licencją Sales Enterprise będzie miał dostęp do obu instancji (Professional i Enterprise), a Professional – tylko do instancji Professional. Jest to wyraźnie zaznaczone w przewodniku licencyjnym Dynamics 365.
Ponadto, Dynamics 365 Sales Professional nie jest dostępny jako licencja „na urządzenie” (per device). Pozostałe różnice to kwestia funkcjonalności. Można tutaj wspomnieć chociażby o tym, że Professional nie ma takich funkcji jak Embedded Intellgence, Prognozowanie, Sales Hub czy Baza wiedzy, a są one dostępne w Dynamics 365 Sales Enterprise. Szczegóły w zakresie różnic wynikających z funkcjonalności obrazuje Załącznik B z „Dynamics 365 Licensing Guide”.
Licencjonowanie Dynamics 365 Sales odbywa się na zasadzie per user. Dodatkowo, oprócz użytkowników „pełnych” do dyspozycji mam licencje Team Members oraz Device, która jest dostępna w wariancie Dynamics 365 Sales Enterprise. Licencja Team Members umożliwia odczyt danych gromadzonych w ramach rozwiązania Dynamics 365 Sales. Sprawdzi się najlepiej dla osób, które nie są powiązane z pełnieniem konkretnej funkcji w organizacji, ale wymagają dostępu do danych, raportów, a w mniejszym stopniu do edycji. Warunkiem skorzystania z licencji Team Members jest zalicencjonowanie przynajmniej jednego użytkownika (w ramach tenanta) licencją pełną. To, do czego i jakie prawa ma użytkownik Team Member najlepiej przedstawia Załącznik B z przewodnika.
Natomiast, licencja Device pozwala zalicencjonować urządzenie, do którego dostęp może mieć wielu użytkowników.
Tak jak pozostałe rozwiązania „z rodziny” Dynamics 365 – tak i Dynamics 365 Sales licencjonuje się według modelu Base i Attach. Oznacza to, że każdy użytkownik w organizacji, który ma posiadać licencję „full”, musi ją mieć przypisaną jako licencję bazową – Base. Zatem, w scenariuszu, gdzie organizacja jest zainteresowana wyłącznie rozwiązaniem Sales – wystarczy, że pod uwagę weźmiemy SKU będące „bazą”. Natomiast, w przypadku, gdy organizacja korzysta już np. z Dynamics 365 Customer Service i chciałaby „dołożyć” funkcjonalność Dynamics 365 Sales – to może to zrobić wybierając SKU z dopiskiem Attach. Oczywiście, dostępne są również licencje dedykowane scenariuszom transition z rozwiązania on-premises (from SA from VL/DPL). W modelu CSP Dynamics 365 Sales (Professional i Enterprise) jest dostępny jako licencja komercyjna, dla organizacji non-profit oraz dla jednostek edukacyjnych. Dynamics 365 Sales nie ma wymaganej minimalnej ilość seat`ów.
Dynamics 365 Sales to rozwiązanie klasy CRM, które jest dostępne w dwóch wersjach: Professional i Enterprise. Umożliwia organizacjom m.in. planowanie sprzedaży, zarządzanie całym procesem sprzedażowym, zadaniami pracowników, generowanie ofert, tworzenie list i kampanii marketingowych czy zarządzanie umowami serwisowymi. Dzięki temu, handlowcy mogą działać szybciej, niezbędne dane mają „pod ręką”, w jednym miejscu, przedstawione w graficznej formie, co zaś przekłada się na skuteczniejsze podejmowanie właściwych decyzji. Główną różnicą między wariantem Professional a Enterprise jest to, że Professional ma ograniczenie do 15 custom`owych encji – pozostałe to w zasadzie różnice w funkcjonalności.
W zakresie licencjonowania – dostępne są licencje dla użytkowników „pełnych”, „lekkich” (team members) oraz na urządzenie, zaś samo licencjonowanie – tak jak w przypadku innych Dynamics`ów – odbywa się na zasadach Base i Attach.
W przypadku pytań dotyczących Dynamics 365 Sales – prosimy o kontakt z:
– wszyscy partnerzy – wyznaczony opiekun handlowy lub csp@promise.pl
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Dynamics 365 Business Central – ERP dla Małej i Średniej Firmy
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Dynamics 365 - Usługa kompletna
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
MCA, Product Terms – umowy Microsoft
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Przeżyj z nami niezapomniane chwile na stadionie Camp Nou w Barcelonie!
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Z All4Cloud wypłyniesz na głębokie wody! Wyspy Kanaryjskie czekają!
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Webinar - Rozszerz ofertę o autorskie rozwiązania APN Promise i zyskaj jeszcze więcej!
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Z nami zajedziesz najdalej! Kupuj licencje Azure i Dynamics w CSP i odbieraj bony paliwowe BP!
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Kupuj licencje Office 365 w CSP i odbierz nawet 2000zł w bonach Sodexo!
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Subskrypcje serwerowe w CSP 02.10.2018
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Poziom bezpieczeństwa Alpha – Azure jako odpowiedź 25-10-2018
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Dynamics 365 - Omówienie produktu i licencjonowania 1
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Dynamics 365 – Unified Operation Plan nowoczesny system klasy ERP 2
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Dynamics 365 - Unified Operations Plan - Nowoczesny system klasy ERP 1
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Poziom bezpieczeństwa Alpha – Azure jako odpowiedź
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Office 365 - Bezpieczne biuro
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Azure Backup, Azure VM, Azure Storage - Podstawowe usługi w praktyce
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Praktyczne zastosowanie RODO – Warsztaty, pokazy, demo
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Edukacja w CSP – Jak zacząć dostarczać produkty do edukacji?
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Praktyczne zastosowanie RODO – Warsztaty, pokazy, demo
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Office 365 - Wiele usług w jednym produkcie
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Azure - Ewolucja zasobów w praktyce
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Dynamics 365 – usługa kompletna
Chcę otrzymać treści marketingowe od APN Promise S.A.
Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.
Są tacy którzy traktują konieczność świadczenia wsparcia technicznego swoim klientom jako zmorę, a są tacy którzy zatrudniają właściwych, kompetentnych, specjalistów do swojej firmy i traktują to jako „dar od losu” i pomysł na transformację swojej firmy z partnera transakcyjnego na relacyjnego, dzięki możliwości którą daję właśnie potrzeba skorzystania przez Waszego klienta, z wsparcia technicznego. W ten sposób budujecie relację z Waszym klientem, zaufanie.
[sf_icon image=”sf-icon-check” character=”” size=”small” cont=”no” float=”left” color=”#0098d9″] Wszystko jest w Twoich rękach
[sf_icon image=”sf-icon-check” character=”” size=”small” cont=”no” float=”left” color=”#0098d9″] Jesteś pierwszym punktem kontaktu dla potrzeb Twoich klientów i stanowisz centrum relacji z klientami. Budujesz silniejsze relacje z klientami, zarządzając ich pełnym środowiskiem rozwiązań Microsoft.
[sf_icon image=”sf-icon-check” character=”” size=”small” cont=”no” float=”left” color=”#0098d9″] Zyskujesz dodatkowe szanse sprzedaży
[sf_icon image=”sf-icon-check” character=”” size=”small” cont=”no” float=”left” color=”#0098d9″] Sprzedajesz zintegrowane oferty i usługi w ramach jednej transakcji sprzedaży. Oprócz rozwiązań Microsoft możesz oferować sprzedaż własnych usług tj. wdrażanie, migracja, dostosowywanie oprogramowania lub aplikacje niestandardowe, pomoc techniczną, sprzęt czy szkolenia.
[sf_icon image=”sf-icon-check” character=”” size=”small” cont=”no” float=”left” color=”#0098d9″] Kontrolujesz rozliczenia
[sf_icon image=”sf-icon-check” character=”” size=”small” cont=”no” float=”left” color=”#0098d9″] Jesteś właścicielem cyklu rozliczeń z klientem i samodzielnie go kontrolujesz. Zapewnisz klientom jeden rachunek, zarówno za Twoje własne narzędzia, produkty i usługi, jak i za te, które pochodzą od Microsoft.
[sf_icon image=”sf-icon-check” character=”” size=”small” cont=”no” float=”left” color=”#0098d9″] Otrzymujesz bezpośrednią pomoc techniczną
[sf_icon image=”sf-icon-check” character=”” size=”small” cont=”no” float=”left” color=”#0098d9″] Możesz bezpośrednio inicjować obsługę u klientów, zarządzać klientami oraz świadczyć im pomoc techniczną. Jesteś delegowanym administratorem w środowiskach swoich klientów. Otrzymują oni do Ciebie spersonalizowaną pomoc, której potrzebują.
Partnerzy decydujący się na podpisanie umowy SPLA otrzymują:
A dodatkowo nie jest konieczne dokupowanie:
Umowa SPLA umożliwia oferowanie usług oprogramowania z wykorzystaniem licencji Microsoft. Jest umową trzyletnią z możliwością wcześniejszego jej zamknięcia jak również z możliwością przedłużenia po upływie 36miesięcy. Dla Microsoft „przedłużenie” umowy SPLA oznacza ponowne jej podpisanie na kolejne 36miesiecy.
Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu, firmy cenią sobie:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin gravida nisi at feugiat fringilla. Aliquam gravida velit et sem viverra rutrum. Cras id libero tortor. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Nullam eget lacinia velit. Sed id justo fringilla, aliquet nisl tincidunt, convallis magna. Nullam quis ex sit amet augue feugiat sagittis quis in metus. Phasellus dictum leo id velit hendrerit, id vehicula tellus tincidunt. Vivamus vehicula blandit risus, nec interdum risus tincidunt vulputate. Cras metus turpis, bibendum vel gravida a, ultrices eu tortor.