Nowości na Platformie All4Cloud.pl

Cały czas pracujemy nad Platformą All4Cloud, aby jak najlepiej spełniała swoją rolę. Poniżej przedstawiamy najważniejsze usprawnienia, jakie w ostatnim czasie zostały zaimplementowane.

Zmiany obejmują następujące obszary:

  • Koszyk
  • Addony
  • Przedłużanie subskrypcji
  • Poprawione wyszukiwanie

1. Koszyk

Gdy domawiane są kolejne licencje do już posiadanego produktu, koszyk domyślnie dopina zakup do istniejących subskrypcji.

Zakup produktów rocznych jest liczony proporcjonalnie do końca wybranej subskrypcji:

Jeżeli zamówienie zakłada pełny okres roczny, wybieramy opcję utwórz nową subskrypcję:

W takim przypadku Platforma uwzględni pełny rok (koszt pełnego roku):

Nowe licencje możemy dodawać także z poziomu widoku subskrypcji – wówczas zakup będzie automatycznie dopięty do wskazanej subskrypcji.

2. Możliwość zamówienia Addonów

Lista produktów została podzielona na :
  • Produkty Podstawowe
  • Produkty typu Addon (wymagające do poprawnego działania Produktu Podstawowego)

Produkty podstawowe i addony zostały wyszczególnione innymi symbolami:
image14.pngimage15.png

Addon dokładamy zawsze do produktu podstawowego w koszyku lub istniejącej już subskrypcji:

Faktury za addon wystawiane są zawsze proporcjonalnie do czasu zamknięcia istniejącej subskrypcji Produktu Podstawowego lub za pełny okres, jeżeli zamówienie tworzy nowe subskrypcje.

3. Przedłużenie subskrypcji

Przedłużenie subskrypcji jest możliwe maksymalnie na 30 dni przed końcem, tj. opcja „Przedłuż subskrypcję” staje się aktywna dopiero w ostatnim miesiącu obowiązywania subskrypcji na Produkt Podstawowy.

4. Poprawione wyszukiwanie

Wyszukiwanie zostało usprawnione i możliwe jest aktualnie wyszukiwanie poprzez:

  • wpisanie 1 wyrazu dotyczącego produktu np. „Business” – otrzymamy listę produktów linii Business wszystkich kategorii (Office 365, Dynamics 365, Microsoft 365 itp.)
  • wpisanie fragmentów nazw poszukiwanych produktów np. „ off bus” (domyślnie „Office Business”)

Otrzymany rezultat wyszukiwania:

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z opiekunem handlowym lub prosimy napisać na adres: csp@promise.pl