
Narzędzie Thulium służy do zarządzania wielokanałową komunikacją z klientem w platformie w chmurze.
Jeden panel - wiele kanałów
Thulium to narzędzie, które umożliwia obsługę klienta w jednym miejscu. Dzięki niemu już nie musisz korzystać z wielu programów, aby uzyskać dostęp do informacji o swoich klientach. Wszystko, czego potrzebujesz, znajduje się w zasięgu Twojej ręki. Thulium zapewnia wydajną i spersonalizowaną komunikację między Tobą a Twoimi klientami.
- Helpdesk
- Infolinia
- Czat

Zaufanie i relacje z klientem
Jednym z ważniejszych aspektów w profesjonalnej obsłudze klienta jest budowanie autentycznego obrazu Twojej firmy, opartego na szybkiej i wiarygodnej komunikacji. Dzięki Thulium będziesz miał dostęp do wszystkich informacji o swoich klientach, dzięki czemu będziesz w stanie szybko i skutecznie odpowiadać na ich potrzeby. Thulium umożliwia również kontrolę nad każdą nawet najmniejszą sprawą, co pozwala na budowanie zaufania i pozytywnych relacji.

Porządek w obsłudze
Thulium umożliwia proste rozdzielanie informacji w zespole oraz uniknięcie dublowania zadań. Dzięki zaawansowanym raportom i kontrolom nad KPI każdy członek zespołu wie, co ma robić i jakie cele musi osiągnąć. Dzięki temu, praca staje się bardziej efektywna i zorganizowana.
Jeszcze szybciej
Dzięki Thulium będziesz miał dostęp do informacji na temat tego, z iloma klientami masz interakcje i ilu z nich chce się z Tobą skontaktować. Dzięki temu będziesz w stanie lepiej planować swoją pracę i skuteczniej odpowiadać na potrzeby swoich klientów. Korzystając z Thulium i wykorzystując realne dane, będziesz miał przewagę nad konkurencją.
System contact center
Wsparcie Twojego Biura Obsługi.
- Helpdesk
- Infolinia
- IVR
- Czat
- Messenger