Od dnia 07.11.2018 każdy Reseller/Partner aby móc złożyć zamówienie dla swojego klienta końcowego, będzie musiał uzupełnić dane dotyczące informacji, kto u jego klienta końcowego podpisał umowę Microsoft Cloud Agreement.
Wymagane dane: Imię i nazwisko oraz adres email
W przypadku braku tej informacji od dnia 07.11.2018, Microsoft nie będzie realizował żadnych zamówień/domówień/odnowień subskrypcji.*
*Aktualizacja: Microsoft wydłużył okres obligatoryjnego uzupełnienia danych z MCA do 22 marca 2019 r.
Od 7 listopada 2018 r. wymóg ten dla Partnerów realizujących zakupy poprzez platformę jest opcjonalny, a od 22 marca bez w/w danych zamówienia/odnowienia nie będą mogły być realizowane.
[sf_button colour=”blue” type=”standard” size=”standard” link=”https://docs.microsoft.com/en-us/partner-center/agreements ” target=”_self” icon=”” dropshadow=”yes” rounded=”no” extraclass=””]Umowa MCA[/sf_button]
Prosimy o pobieranie z lokalizacji Europa – Polska / język do wyboru angielski lub polski
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z opiekunem handlowym lub prosimy napisać na adres: csp@promise.pl