Akademia CSP #110 CSP Support - program wsparcia Partnerów, jak wygląda proces rozwiazywania problemów

Akademia CSP #110 CSP Support – program wsparcia Partnerów, jak wygląda proces rozwiazywania problemów

Partnerzy i Klienci jako przewagę w biznesie IT najczęściej wymieniają jakość wsparcia, jego terminowość oraz kompetencje. Nasz Dział Wsparcia jest zespołem doświadczonych Inżynierów i Administratorów. Podczas webinaru opowiemy w jaki sposób dzieje się “magia” czyli jak określamy obszar możliwości, jak przyjmujemy zgłoszenia oraz jak wspieramy naszych Partnerów w konkretnych projektach.

Agenda
1. Wsparcie CSP – zasady określone przez Microsoft

• zobowiązania Partnera w stosunku do Klienta
• zobowiązania Dystrybutora w stosunku do Partnera oraz Klienta

2. Dział Wsparcia – CSP Support

• Zespół Administratorów i Inżynierów – kompetencje i doświadczenie
• Rejestracja zgłoszeń, tryb rozpatrywania zgłoszeń
• Formy kontaktu oraz weryfikacji zgłoszeń

3. Managed Services – wsparcie projektowe, architektoniczne

• Zakres i doświadczenia z realizacji projektów
• Współpraca przy projektach – różne drogi i oczekiwania

4. Q&A

Data: 26.08
Godzina: 10:00-10:45
Prowadzący: #Biznes Mariusz Aksamit
#Techiczne Michał Popiół

Zarejestruj się: 

    Wyrażam zgodę, aby moje dane były widoczne dla innych uczestników.

    Chcę otrzymywać treści marketingowe od A.P.N. Promise S.A. drogą elektroniczną

    Chcę otrzymywać treści handlowe od APN Promise S.A.

    Zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) A.P.N. Promise S.A. jest administratorem danych osobowych gromadzonych za pośrednictwem formularza. Dane uczestników będą wykorzystywane w celu rejestracji zgłoszenia oraz udziału w wydarzeniu zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO wobec zgłoszenia uczestnictwa, w celu prawnie uzasadnionego interesu administratora jakim jest przeprowadzenie ankiet i oceny satysfakcji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO lub w przypadku wyrażenia zgody na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w celu dostarczenia treści marketingowych środkami komunikacji elektronicznej lub za pomocą urządzeń telefonicznych. Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania podanych przez Ciebie w formularzu danych oraz posiadanych uprawnieniach znajdziesz w Polityce Prywatności lub uzyskasz kontaktując się z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych na iodo@promise.pl. Kliknij lub napisz i dowiedz się więcej, jeżeli informacje podane powyżej nie są dla Ciebie dostatecznie jasne.

    Data

    26 sie 2021
    Expired!

    Czas

    10:00 - 10:45

    Lokalizacja

    Webinarium / Microsoft Teams
    Kategoria